Hej alle

Hermed inviteres til sommerrul i Aarhus 1900 inlinere.

Den 8. juni mødes vi kl. 17.00 til fælles træning på banen og hygge på rulleskøjterne inden vi hygger med lidt grillmad.

Vi griller pølser, brød og har lidt drikke og kaffe til!

Alle medlemmer er velkommen til en hyggelig og social aften på tværs af holdene.

Tilmelding senest den 6. juni af hensyn til forplejning. I kan tilmelde jer her:

https://www.facebook.com/events/1486748196421330?acontext=%7B%22event_action_history%22%3A[%7B%22mechanism%22%3A%22attachment%22%2C%22surface%22%3A%22newsfeed%22%7D]%2C%22ref_notif_type%22%3Anull%7D